Saturday 17 December 2011

~Ketahuilah dirimu yang menjadi Imamku~



Ketahuilah dirimu yang menjadi Imamku…

CINTA ♥ SAYANG ♥ RINDU ♥ KASIH ♥ hanya akan ku lafazkan, apabila bersama yang HALAL bagiku…kerana apa? Kerana bagiku KEMANISANNYA akan lebih terbalas dan akan BERGANDA kebaikannya nanti..mengapa aku tak ucapkannya padamu? Kerana aku mengimpikan KEMANISAN itu..aku impikan itu…dan ketahuilah, aku menghargai segala-galanya dengan rasa yang tak terluah…DIA juga Maha Mengetahui segalanya dalam hatiku…

Ketahuilah dirimu yang menjadi Imamku…

Doaku tak pernah putus dalam memohon kepadaNYA agar terus ditetapkan dirimu untukku..agar terus ditetapkan hatimu bagiku..dan ketahuilah aku mengetahui, dirimu juga mengimpikan hal yang sama…maka kita mempunyai impian yang sama..BERSATU MENUJU CINTANYA…MENUJU REDHANYA…dan aku akan menunggu dengan setia Imamku menjemputku untuk terus pacu HATI dan JIWA MENUJU CINTA ILAHI YANG ABADI…^_^

(´'`v´'`)
`•.¸.•´
.¸.•´¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ ♥♥SALAM UHIBBUKUM FILLAH ♥ 
♫•*¨*•.¸ﷲ¸.•*¨*•♫♥:♫*ღ☆ღ*¨*¤.¸¸.¸¸.¤*¨*ღ☆ღ*♥♫•*¨*•.¸¸ﷲ

No comments:

Post a Comment