Saturday 3 December 2011

.SEANDAINYA TERCATAT DIA JODOHKU.SATUKANLAH HATINYA DENGAN HATIKU.

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●
•.♥• WAHAI calon Suamiku..Jika benar kau kasih & cintakan aku•.♥•Bawalah aku ke jalan Allah•.♥•Nasihatilah aku•.♥•Perbetulkan kesilapanku•.♥•Jagalah aku dgn baik•.♥•Kasihanilah aku•.♥•Lindungilah aku•.♥•Berilah kasih sygmu padaku•.♥•Hargailah diriku•.♥•Ucapkan terima kasih atas kelebihanku•.♥•Bersabar dengan ragamku•.♥•Terimalah & cintailah kekuranganku•.♥•Jd IMAM terbaik & redhalah padaku ♥kelak aku akan taat dan berbakti padamu♥♥♥
●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



ya Allah..
Andainya dia baik untukku, demi duniaku dan akhiratku,
Maka satukanlah kami dalam istilah cinta yang akan berakhir dengan perkahwinan,
Tapi andainya dia tidak baik demi duniaku dan akhiratku,
Maka pisahkalah kami dalam istilah persahabatan dan persaudaraan Islam..
Allahumma Amenn



●•٠· ♥ PENANTIAN CiNTA ✿●•٠· ♥

((¯`♥´¯))✿ •°*”˜˜”*°•. ƸӜƷ✿ •°*”˜˜”*°•. ƸӜƷ✿ •°*”˜˜”*°•. ƸӜƷ
.`*.¸.*´ Ketika dirimu resah dalam menanti Kehadiranku,berdoalah pada للّهُ" dan Mintalah hanya kepada-NYA dan berusahalah kerana aku hanya Insan tiada daya upaya dan للّهُ" pemilik Nyawaku.Memohonlah pada Dia yg Berhak,MIlikilah hatiku Dengan Izin للّهُ",milikilah Cintaku kerana-NYA,Miliki diriku kerana agama-NYa & MIlikilah Jiwaku Kerana-NYA,Sekiranya Dirimu Telah siap maka dapatilah aku Kerana-NYA dan akupun tetap Menantimu Dipelataran sejadah CintaNYA.. ^_^
*¨*•.¸¸❤*¨*•.¸¸❤*¨*•.¸¸❤*¨*•.¸
¸❤*¨*•.¸¸❤*¨*•.¸¸❤*¨*•.¸¸❤



♥Aku ingin mencari cinta sejati yg boleh membawa aku ke jalan Ilahi.Aku ingin menjadi makmum kepada seorang imam.Aku ingin menjadi sayap kiri kepada seorang khalifah.Aku ingin menjadi seorang pendengar kepada seorang da'ie.Aku ingin menjadi seorang mujahidah kepada seorang mujahid.Aku ingin memberikan cintaku kepada seorang insan yg mencintai ALLAH lebih dari segalanya♥



♥•♥•♥Allah S.W.T mengurniakan fitrah rasa cinta dan ingin saling disayangi,ia hadir tnpa dipinta & dipaksa,tidak boleh dibuang walau dipaksa,tp kita masih dikurniakan hati dan akal untuk kita memelihara dan menjaganya drpd dicemari oleh jarum2 syaitan,w/pn ia menyakitkan,tp ALLAH akan kurniakan ktenangan jika kita sabar tuk menjadikan dianya cinta yang halal dan diredhai..♥•♥•



Jika ingin mendapatkan yang baik.. 
Jadikan dirimu Baik pula.. 
Jika Ingin mendapatkan yang Shalih.. 
Jadikan dirimu Shalihah pula ..
Jika ingin mendapatkan imam yang baik.. 
Jadilah makmum yang baik pula.. 
Jangan terlalu sibuk menuntut 
Tapi jadilah apa yang kau tuntut.. 
Jodohmu adalah cerminan dirimu .. 

I LOVE YOU Because ALLAH ......♥



♥♥ PILIHLAH YANG MAHU, bukan YANG TAHU..

Pengertian yg amt bmakna utk dkongsikn bsama;
...pilihlah pasangan yg MAHU mendalami AGAMA, bukan yg sekadar tahu agama..tapi tidak mahu mendalami, apalagi mengamalkan kerana yg mahu itu pasti akan BERUSAHA yg TERBAIK dlm membimbing keluarganya demi REDHA ALLAH..namun alangkah baiknya andai bertemu yg TAHU dan MAHU..

Berdoalah..agar tertulis di Luh Mahfuz, ALLAH SWT beri PASANGAN yg "soleh solehah" buat kte..

No comments:

Post a Comment