Wednesday 11 January 2012

*#sebutir kasih sejuta sayang*#



(✿◠‿◠).♥•♪♫♥♫(✿◠‿◠)(✿◠‿◠).

❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•

... ♥ Ya Allah Yang Maha Pemurah...
Terima kasih kerana Engkau telah menciptakan dia
dan mempertemukanku dengannya.

♥♥ Terima kasih untuk saat-saat indah
yang dapat kami nikmati bersama.
Terima kasih untuk setiap pertemuan
yang dapat kami lalui bersama.
Aku hadir bersujud dihadapanMU Ya Rabb...

♥♥♥ Sucikan hatiku ini ya Allah,
sehingga dapat melaksanakan kehendak dan rencana
yang telah Engkau tetapkan dalam hidupku..

♥♥♥♥ Tetapi jika Engkau ciptakan dia untukku...
Satukanlah kami dalam redhaMu,
bantulah aku untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seteguhnya...
berikanku kesabaran, ketekunan dan kesungguhan untuk sentiasa di sampingnya..
menjadi iman/makmumnya dan bapa/ibu kepada anak-anak yang soleh..

♥♥♥♥♥ Ya Allah Maha Pengasih, dengarkanlah doaku ini...
lepaskanlahku dari keraguan ini menurut kasih dan kehendakMU...
Allah yang Maha kekal, aku mengerti bahwa Engkau senantiasa memberikan yang terbaik untuk hambaMu ini..
luka dan keraguan yang aku alami, pasti ada hikmahnya.

❤ Sesungguhnya,aku memohon dengan sebenar-benar hatiku ini ya Allah..
Makbulkanlah doaku dan perkenankanlah permintaanku..

Amin ya Rabbal alamin
 — 

No comments:

Post a Comment